Owl City

0kommentarer

Guuuud jag är hel fast vid Owl City! Kan inte lyssna på något annat, jag bara älskar dem! Kan sitta och lyssna på deras musik i evigheter. Så fina låtar :)
Skolan idag gick ganska segt faktiskt men det var inte så jobbigt. Kemin går asbra för tillfället! Jag brukar inte gilla Kemi och brukar inte vara bra på det, men nu går det grymt! Jag ska satsa på mvg i det :)
När skoldagen väl var slut så åkte jag hem och städade mitt rum samtidigt som jag pratade med älsklingen. Lite finare här nu iallafall. Men kan inte påstå att det ser jättestädat ut.
Har även försökt fixa en egen kalender på datorn som man kan göra och beställa, dock vet jag inte om jag kommer bli helt nöjd med den och då känns det lite tråkigt. Ifall jag skulle bli missnöjd.
Men det känns som jag vill ha en helt ny start nu, och då ingår faktiskt en ny kalender. Jag får fundera på saken helt enkelt...
Nu snackade jag just med Micke också och vi ska vara ikväll :) Kuuuuuul!!!! :D Längesen nu, massa massa längesen.
Så det ska bli skojsigt :) Lira lite gitarr :)
Men nu ska jag snart äta tror jag, skriver kanske senare men räkna inte med något ;)

Ngn random bild jag hittade...

Kommentera

Publiceras ej