Taggad till träningen!

2kommentarer

Hejsan hoppsan alla bloggläsare!
Frida e hemma från skolan OCH på bra humör :D Ska snart iväg och träna och jag e taaaaggad!! Naaaajs!
Och imorn är det fredag :D Hur underbart? Ska chilla som bara den, efter jag har jobbat.
Igår när jag var med micke (vilket var kul som fan btw) så kom vi på att vi vill ha skolkonsert som vi hade i våras en gång till :D Så vi hörde runt lite och hitils så är vi jag, Sofia, Micke, Anton och Tim :D Det kan bli riktigt jävla kul! Så är astaggad till det med!
Skolan var okej, hade engelska hela eftermiddagen. Vi har börjat öva lite till de nationella proven. Känns okej än så länge.
Föresten så har ju jag faktiskt lovat er bilder på min fotovägg som jag har gjort, men det har liksom inte blivit av att jag tagit några kort på den. Men nu har jag det så det tänkte jag visa :)




Vad tycker ni? :D Najs va?! Kort på en av julklapparna från älsklingen också som nu står på mitt nattugsbord :D
Fick ett halsband med som jag tänkte be Sofia ta ett snyggt kort på någon dag så kan jag lägga ut den :)
Nu måste jag äta, magen kurrar efter mat! Puss å kram <333

2 kommentarer

mamsen

13 Jan 2011 19:43

just!!

vivi

14 Jan 2011 12:34

snygg vägg!

pok

Kommentera

Publiceras ej