Suuuuper träning och min pappa är den bästa som finns :D

2kommentarer

Träningen gick suuuuuuper!!! Jag satte min trekombo på tumbling!! Jag blev så glad så jag bara skrek :P
Och jag körde handvolt sträckt på airtruck :D Det var en grym träning idag, med dunderskön stämning, alla gjorde så toppen bra ifrån sig! Jag älskar sånna träningar! Så nu ör jag på grymt humör! Och det kan behövas just nu känner jag så det är perfa :)
Skrivit klart min krönika också och gjort andra läxan tills imorn :) Ligger bra till i matten och NOn. Man kan väl säga att jag ligger allmänt bra till i skolan helt enkelt! :) Det gillar vi!
Måste också bara skriva hur toppenbra min pappa är! Bara helt randm sådär, men jag känner att jag är bäst på att uttrycka mig i text ibland, så detta får bli ett sådant tillfälle!
Pappa jobbar, direkt när han kommer hem varje dag så går han ut en långpromenad med Laffie (vår hund för er som inte vet), han städar och tvättar och fixar. Han lagar mat i omgångar till mig och Sofia eftersom vi åker till träningen olika tider. Varje dag när vi kommer hem efter skolan så finns han där hemma, och frågar de där vanliga frågorna som hur gick det i skolan eller Hur har det varit idag? De där frågorna som är så små men som beyder så mycket egentligen. Så förlåt pappa om det verkat som att allt du gör inte uppskattas, men det gör det verkligen!
Jag älskar dig pappa!
Nu ska jag ner och ta en banan sedan chilla framför datorn! Puss å kram <333

2 kommentarer

vivi

21 Jan 2011 17:21

å vad fint skrivet, pär är min bror, vilket jag är stolt över!

pok

mm

21 Jan 2011 20:06

jiho, vilken komplimang för en pappa. Kul att det kan komma fram från en dotter!! Uppskattar det verkligen. Fortsätt så, min lilla tjej. Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej