Najs träning :)

1kommentarer

Hejsan!! :)
Varit och tränat och e hemma nu :) As nice träning, vi körde lite dansövningarn i början, sånt man måste kunna och som behövs för att man ska bli duktig. Var jobbigt och inte jättekul kanske, men roligare än de brukar vara :)
Sen körde vi airtruck och akrobatiska övningar till friståendet och det gick också super bra :D Jag körde hjulning flickis för första gången :) Lite läskigt faktiskt. Tycker inte om å köra gympa på vanligt golv. Men det behövs sen.
Innan träningen så kollade jag och Micke 24 :D Spännande!!!
Nu måste jag sticka. Jag vet, mormor varning, men jag ligger efter i de i skolan :)
På tal om mormor så undrar jag lite faktiskt vart min mormor har tagit vägen här på bloggen? Du som brukar kommentera så flitigt! Inte fått en kommentar på länge nu. Du läser väl fortfarande hoppas jag? ;)
Vi hörs imorn! Puss å kram <333


Får bli en gammal bild på mig från fjällen :)

1 kommentarer

mm

19 Jan 2011 19:10

hallo, visst finns jag kvar och läser också, men kan inte alltid få tillstånd en kommentar, har mina egna tankar och åsikter som jag inte gärna offentliggör (jag är ju gammal med gamla åsikter), men - jag tar dig som du är och älskar dig för det, men är litet fundersam ibland. pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej