Gymnastik helg :D

0kommentarer

Hejsvejs alla glada!
Helg, hur underbart? Och jag ska dessutom spendera min på ett mycket trevligt sätt med mycket träning och spela gitarr med Micke :D
Vi spelade igår och det gick sjukt bra måste jag säga! Nästan så jag blev lite stolt över mig själv :P Vi kollade 24 också, trevligt de med :) Jag älskar den serien! Vi började förra fredagen och har bara två skivor kvar, alltså har vi sett 4 skivor på en vecka!! Gaaaalet! Det är 16 avsnitt. Ganska bra jobbat :)
Ikväll blir det täby träning, underbart! Och imorn ska jag vara i en gympahall från 10 till 15!! :D Loooove it! Kommer bli underbart skoj!! Jag ska både träna småtjejerna och träna själv :) Naaaaaaaaaaajs!!!
Nu kommer Micke vilken sekund som helst så jag måste dra! Puss å kram <333

Btw, tack för alla svar när de gäller semlorna!!!


Kommentera

Publiceras ej