Grym dag!

0kommentarer

Guuuud träningen idag var helt underbar! Vi hade Kick off med gympan och jag var i träningshallen i 5 timmar. Vi var alla truppgrupper från hela föreningen, sååååå himla roligt! Mycket bättre gemenskap! Så på förmiddagen tränade alla grupper samtidigt, de delade in oss i 5 grupper med några från varje lag, så vi blev blandade små och stora. Riktigt mysigt! Blev inte så svåra saker på förmiddagen, men sen på efyermiddagen åkte de minsta hem och då blev det mer träning :D Och det gick suuuuuper! Kan inte säga annat än att den här dagen blev riktigt lyckad! Jag hade askul, det har inte varit såhär kul med gymnastiken på länge!
Och jag och Ebba har gjort asbra planering till killarna nu också, så nu är vi astaggade!! Så det suger fett att jag missar deras träning på tisdag.. Men så är det ibland.
Nu måste jag kissa! Kram! <3


Jag saknar dig underbara vän btw! Något grymt mycket!!

Kommentera

Publiceras ej