Grubbelli grubbeli grubbel...

1kommentarer

Gaaaah jag blir tokigt, jag har absolut ingen aning hur jag ska göra när d gäller å spela inför skolan! Jag bara grubblar å tänker å jämför nackdelar med fördelar men jag kommer ta mej fan (ursäkta språket) inte fram till något!
Jag vet att det kommer bli för mycket med nationella prov, jsm sattsning, träna barngrupper, jobb, sista terminen i 9an och musiken men jag vill ju så sjuuuukt mycket! Det är så roligt och det kan ju vara sista möjligheten nu känns det som... Samtidigt så vet jag att det kommer sluta med att jag ligger och gråter för att jag är så stressad och risken finns ju att allt bara blir halvdant då. Gud vad svårt det här är, ibland önskar man ju att någon kunde ta beslutet till än. Fast nej de vill jag inte...
Nej, nu ska jag snart bege mig av till träningshallen där jag åtminstonde brukar kunna befria mina tankar och mina eventuella problem. Får hoppas att det går idag med. Ha det bra puss!!

1 kommentarer

mm

27 Jan 2011 17:30

Vill ge dig ett tips: ta varje sak efter hand, plötsligt löser sig knuten. Eller skriv upp en liten plan och ta saker och ting i tur och ordning efter dagens betydelse, viktigt/mindre viktigt, och plötsligt löser sig knuten. Men råka inte i panik genom att tänka på allt som borde hinnas med. Det löser sig! pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej