Första träningen och det känns toppen :D

1kommentarer

Heeeej!!
Kommit hem från första träningen och det känns såååå bra! Höga mål e satte, och jävlar vad vi ska satsa nu! Också en super planering som tränarna har fixat ihop, och jag måste säga hur bra jag tycker dem är! De fixar och planerar och lägger ner så mycket tid på gymnastiken på deras fritid. Utan er tränare skulle ju vi faktiskt inte alls vara de vi är idag, vi skulle aldrig ha kommit såhär långt! Jag är super duper glad att jag får ha er som tränare :)
Själva träningen gick helt okej för att vara första träningen på terminen, nu ska det bara bli bättre :) Underbart å träffa alla gympamänniskor igen också :)
Killgruppen gick bra de med, tre nya killar idag :) Tror att de kommer komma in i gruppen jättefort och lära sig snabbt :)
Nu ska väl jag sitta lite här, sen komma i säng tidigt. Har varit helt sjukt trött idag. Ha det bra, puss å kram :)


Ni e de bästa tränarna man kan ha!

1 kommentarer

vivi

11 Jan 2011 22:11

kul att du är tillbaka på bloggen, har saknat dig.....

pok

Kommentera

Publiceras ej