Ett litet minne som kom till mitt huvud :) Hannie, du måste läsa!!

2kommentarer

Guuud jag kom bara å tänka på ett jättegammalt och roligt minne nu när jag sitter här och tänker på min underbara och saknade vän hanna larsson!
Haha jag var liten, asså typ 8 eller 9 kanske :P Och då måste du varit ungefär 12 eller 13 nånting.. Vi var på badhuset och du och din kära bror ade precis lärt mig vad stånd var :P Haha och vi står i kön till vattenruschkanan, och du böjer dig fram å viskar till mig ``titta frida, där är en kille med stånd´´. Hahaha guuud vad kul! Jag bara garvar nu alltså!
Vi var i fyrishåv badhus :P Kommer du ihåg det? Tvivlar på det, för knappt att jag gör :P

JAG SAKNAR DIG!!!!!! <33333

2 kommentarer

Kajsa

27 Jan 2011 22:48

hihi taack du e söt Frida! <333

Hanna

29 Jan 2011 12:00

Nej tyvär har jag inget minne av det, kanske bara väääääldigt svagt men ja kul hade vi nog iaf.

Hoppas allt e bra med dig. <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej