Dag 16- Min första kyss

2kommentarer

Jahap, nu är ju frågan vad man ska räkna som första kyssen då :P Men jag vet inte om jag tycker att det räknas när man ``hånglade´´ i 5an och 6an med någon som man inte ens hade känslor för.
Och om man ska räkna bort dem så var min första kyss å sommras.

Det var första gången Johannes var hos mig. Det var fredag kväll, vi hade precis hämtat honom från tågstationen och sagt hej till Jennifer och Sofia. Jag var über nervös, för att A: jag inte visste hur man kysstes, B: Jag var i Johannes närhet och C: Det var första gången vi umgicks. Såååå när jag tänker tillbaks så är allting lite suddigt :P Ni vet lite som i en dröm där man bara ser konturerna av människor i princip. Jag vet inte om det beror på att min hjärna kanske var med om en liten nervös kolapps eller för att det var ett tag sen. Hur som helst så känns allting samtidigt jätteklart, jag kommer ihåg varje liten detalj. Så jag antar att min hjärna befann sig i en mental nervös kolapps...
Vi stod i dörröppningen till mitt rum och kontoret och jag bara visste att nu, nu kommer det hända. Johannes pussade mig på pannan först, jag vågade inte titta upp på honom :P Sen tog han mitt ansikte i sina händer, sa ``du är så fin´´ och kysste mig.Mjukt och försiktigt och långsamt. Haha jag vet det låter som i en film!!! Det var faktiskt precis min tanke just då. Det känns som i en film. Det och tusen andra tankar. Det var ingen lång kyss, några sekunder varade den, två läppar mot varandra, inget mer. Och sen tror jag min hjärna kolappsade på riktigt för efter de kommer jag inte ihåg nåt :P Eller vi gick ner :P Kommer inte ihåg om någon sam något, eller om vi kramades. Vart mina händer befann sig under kyssen vet jag inte heller, men jag hoppas innerligt att det inte var på lågstadienivå med armarna hängandes längst sidorna :P Hoppas att jag ialla fall höll om honom lite :P Men det tror jag.
Iallafall så hade jag inte kunnat fått en bättre kyss, den var perfekt!
Hm... Hur kan ett inlägg om endast en kyss bli så långt? Jag är tydligen expert på att få inlägg långa...
Men nu måste jag äta något! Puss å kram <333





2 kommentarer

Johannes

27 Jan 2011 21:40

Ett underbart ögonblick :) du är så gullig som skriver såhär fint om oss :)

Älskar dig hur mycket som helst <3

F

27 Jan 2011 21:48

Hihi, tack söt, du e gullig

Älskar dig massa <33

Kommentera

Publiceras ej