Dag 15- Mina drömmar

2kommentarer

Dem finns det gott om! Både de som e lite mer realistiska och lite orealistiska :) Jag tänkte att jag gör en lista på det jag kommer på för stunden och som de ser ut just nu :)

♥ Få leva resten av mitt liv med Johannes, bilda familj och få barn :)
♥ Att i framtiden bli psykolog för barn och ungdomar och få hjälpa många!
♥ Någon dag få publicera en bok som jag har skrivit
♥ Åka på en lång semesteri USA
♥ Få ett långt liv
♥ Få ha gymnastik med i mitt liv på något sätt så länge jag lever
♥ Få träna upp en barngrupp till riktigt duktiga gymnaster
♥ Få stå på scen inför en stor publik och spela och sjunga min egen musik
♥ Ett liv utan hemska sjukdomar

Ja, det är väl några utav mina drömmar som jag kommer på just nu. En del mer troliga än andra :)
Nu ska jag ta på mig något varmt innan jag fryser ihjäl! Pöss!!

2 kommentarer

Wiman

26 Jan 2011 01:22

Och i ingen av dessa drömmar fanns jag med :(

för jag kommer aldrig ställa mig under dig och kompa när det gäller musik ;) I'm the leader hehe

vivi

26 Jan 2011 19:43

mmmm låter som ett bra liv, vilket jag hoppas av hela mitt hjärta att du får!

pok

Kommentera

Publiceras ej