Dag 13- Den här veckan

0kommentarer

Jahap, jag vet inte om de vill att jag ska skriva om den kommande veckan eller om den som varit, men eftersom ni hört nästan allt om den här veckan så väljer jag att skriva om den som kommer :)

Måndag-
Först gå i skolan, sen jobba och efter det ta det lugnt och plugga.

Tisdag- Skola, sen ska jag på Öppet hus på Tibble gymnasium och i Danderyd :)

Onsdag- Skola, ta det lugnt och plugga lite och på kvällen blir det repning :)

Torsdag- Skola, träna tjejgruppen och sen träna :)

Fredag- Skola, jobba och sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Lördag- Öppet hus Vittra 13:00, Annars ta det lugnt tror jag.

Söndag- Ta de lugnt och träna :)

Jaa det var allt. Sen vet ju itne jag om jag kanske ska göra något mer som inte är bestämt än. Tex på fredagen eller Lördagen. Men såhär ser det ut nu :)
Ha de bra! Puss!!<3

Kommentera

Publiceras ej