Dag 11- Mina syskon (min syster)

1kommentarer

Min syster, Sofia Ingrid Mathilda Johansson, är den bästa systern man kan ha! Även om jag inte alltid får det att låta så, men det är väl lite så det ska vara mellan syskon ;)
Sofia kom till världen den 24 Maj 1997, då var jag två år, eller nästan iallafall 1 år och 11 månader för att vara exakt om man orkar vara jobbig :P
Sofia och jag lekte mycket som små, vi kom väldigt bra överens, sen känns det som att det var några år när vi hade passerat lek stadiet som det mest var tjaffs och bråk. Men nu börjar vi komma överens igen och det älskar jag så jävla mycket!
Något som du måste förstå Sofia, e att vad som än händer och i alla lägen så komme du alltid vara min lillasyster och någon jag älskar väldigt mycket. Ingen kan ta din plats, ingen på hela jorden. Och jag har varit dum och självisk, förlåt, men jag försöker verkligen bättra mig nu när jag vet hur du känner. Men du måste förstå att du aldrig kommer betyda mindre för mig vad som än händer.
Och visst vi tjaffsar och bråkar ibland men det är så det ska vara med syskon. Det är så det är. Men vill du ska veta att jag alltid finns för dig om du vill de, även fast jag vet att jag kanske inte e den första du pratar med :P Men möjligheten finns om du någon gång skulle vilja :)
Glöm aldrig att Jag älskar dig. Och det är inte bara ord jag säger. Jag menar det, varenda gång jag säger det.











1 kommentarer

vivi

14 Jan 2011 12:37

syskonkärlek.....härligt

pok

Kommentera

Publiceras ej