24 med Micke och helg :D

0kommentarer

Nu har just Micke åkt. Vi har kollat 24 :D Börjat på säsong 5 och hann se 6 avsnitt :) Jag älskar serien, så jävla bra!
Något mer som e väldigt bra är att det nu är heeeeelg :D Åååååå så skönt! Jag älskar helg! :)
Och imorn får jag sova hur länge jag vill :) Det älskar jag också :)
Imorn kväll kommer Temrinarna hit och ska äta här :) Mycket trevligt och roligt! Dem kvällarna brukar alltid bli toppen! På dagen ska jag väl hjälpa till lite här hemma och sen plugga lite tror jag. Jag tror faktiskt att jag måste börja räkna in lite plugg på helgerna nu. Sorgligt, men nödvändigt om jag ska få göra det jag vill. Vill få bra betyg och det är ju nationella proven snart också. Så jag tror jag ska plugga lite engelska imorn.
Skolan idag var helt okej föresten, även jobbet gick oväntat bra :) Skönt det! Var massa positiv :)
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen väntar sängen. Zzzzzzzz på er!!


Night night!

Kommentera

Publiceras ej