Minst sagt en vanlig fredag!

2kommentarer

Jahap, det blev ju minst sagt en vanlig fredag! Börjar med att jag, Ida och Sofia pulsar genom snöstormen för att trots detta väder faktiskt pallra oss till skolan, TROTS att vi visste att det knappt var några där! Blev en aningens sura när vi kommer dit och ser att det minsan inte kommer bli några vanligt lektioner idag, så vi hade kunnat stanna hemma och gosa i sängen, precis som alla andra latmaskar gör!
Blev sen glada igen, när vi fick gå kvart över 11 :) Jag mådde inte speciellt bra när jag kom hem, så jag la mig ner och sov en timma och nu mår jag genast bättre!
Men, jobba ska jag idag iallafall. Jag kanske ska börja jobba en timme tidigare idag så kan jag sluta en timme tidigare :) Ha det bäst, puss å kram <333


Ikväll kommer troligen den här söta varelsen ut till landet! Myyyyys :D

2 kommentarer

vivi

11 Feb 2011 18:25

Snacka om snöstorm, vi har skottat i 3 timmar!!!!!

pok

Anonym

15 Feb 2011 17:52

fast man får guldstjärnor i himlen för sådant. Ju. Pulsa till skolan alltså...=)

Kommentera

Publiceras ej