Nationellt prov

0kommentarer

Hej svejs!
Sitter och har musik :) Skojsitgt med musik!
Nationella idag gick helt okej, lättare än övningarna vi fått göra. Dock så blir jag så jävla trött av och sitta så länge i sträck så på slutet vill jag bara blir klar och orkar inte sitta och tänka. Så sista frågan som var viktigt blev inte bra... Också missade jag på en annan fråga me. Värdelöst. Men annars är jag väl nöjd.
Dagen har varit okej annars, gått omkring och chillat i oyjamas och morgonrock ;) Aaaaasskönt!!! Agnes och ja ghar bestämt att det ska bli våran antionella-prov outfit :)
Ikväll ska första delmålet på gympan testas :) Massa skoj! Tränarna har satt upp flera delmål den här terminen, så till ett visst datum så ska ett antal gymnaster klara en speciell volt. Och idag ska vi kolla om tillräckligt många kan de målet som tränarna har satt upp till idag :) Så det är spännande! Men innan så ska jag och Ebba träna små killarna, idag står det flickisträning på schemat!
Nu måste jag jobba vidare! Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej