Min blogg, mina tankar

1kommentarer

Imorn är det ny vecka. Känns lite lättare nu när Johannes kommer snart och vi får lov. Imorgon kan man faktiskt säga att han kommer nästa vecka :) Underbart!
Imorgon ska jag gå i skolan och sen jobba. På kvällen kan det hända att det blir lite repning också :) Då får ja träffa Micke den token :) Saknar han!
Alla Hjärtans Dag imorn också, det gör det hela lite mysigare med :) Önska dock att den fick firas med min älskling.
Men, inte vara negativ här inte! Nää då positiv positiv, det e visst de enda man tillåts vara.
Förlåt att jag låter dum nu, men jag vill bara påpeka en lite sak och det är att det här är min blogg, där jag skriver om mina tankar och hur jag mår och känner. Så det är precis vad jag gör. Känner jag mig ledsen över något, då skriver jag det. Är jag arg, då skriver jag det. Precis som att jag skriver när jag är glad. Vill bara påminna lite om det. Jag tycker verkligen inte att jag skriver negativt hela tiden, dock så märks det inte lika tydligt när jag skriver positivt som negativt. Det är tråkigt. Sådär, då har jag fått det sagt.
Nu ska jag sova! Pussar <333

1 kommentarer

mm

14 Feb 2011 10:18

kram till dig på alla hjärtans dag, men inte bara för idag självklart. pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej