Hemmadag och jag får inte säga hejdå till Jentan!! :'(

2kommentarer

Idag blev det en hemmafredag för min del... Vaknade imorse med väldans halsont. Halsonten är nu bättre, men har ont i huvudet och börjar få en nedrans hosta...
Så jag ska chilla idag, städa lite kanske och ikväll kommer Mathilda vara här så jag får nog vara med henne å Sofia :D Myyys!!! Saknar den tjejen något otroligt!
Just nu gör jag inte mycket, försökt få tag på jobbet för att ringa å säga att jag inte kommer och försökt få tag på mamam som spårlöst försvunnit ur detta hus. Skumt!
OCH idag drar Jennifer gullungen iväg till Thailand! OCH JAG FÅR INTE SÄGA HEJDÅ!!!! Fan hon ska vara borta i evigheter! Guuud gumman ha det så jävla bra nu, och tänk på mig lite i värmen! Kommer sakna dig här hemma sweetheart <33

2 kommentarer

Jasmine

18 Feb 2011 18:28

Hej på dig sjukling :P Saknade dig i skolan idag!! Tror du har smittat mig också för nu sitter jag och har väldigt ont i halsen jag me. Men men, det måste ju inte va ditt fel... säger vi... XD

Puss och kram och krya på dig!!! <3

F

18 Feb 2011 20:08

Awwww stackare!!

Saknade er massa, har haft såååå tråkigt idag!

Vi ses på måndag, itne bli sjuk nu ;) Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej