Helg=dåligt bloggande

0kommentarer

Ursäkta mitt dåliga bloggande! Helt enkelt inte orkat, det brukar bli så på helgerna.
Ska skriva lite kort bara, gårkvällen hos Agnes var hel underbart, jag, Agnes och Jasmine hade spa kväll och de var så jävla mysigt! Vi bastade, målade naglarna, åt glass och räknade vem som fick flest isbjörnar, drack cola, åt pizza, hade ansiktsmask och pratade å hade de allmänt jättemys! Det måste vi göra om tjejer!
Idag har jag tagit det lugnt och varit lite med Micke, vi såg de sista avsnitten av 24. Asbra! Sen drog jag och tränade, jätteskoj! Fan det var längesen jag gillade tärningen såhär mycket! Det är helt jävla underbart å träna!
Nu sitter jag, Liv och Sofia och kollar TV och svullar onyttiga saker! Jag sitter också och prata med min älskling som jag saknar något jävulskt mycket, du är mitt allt älsklingen min, glöm aldrig det!
Ha de bäst pöss!


Jag älskar dig så jävla mycket så det går inte att beskriva med ord. Tro aldrig något annat
och glöm aldrig det.

Kommentera

Publiceras ej