Hej hopp, livet rullar på och imorn smäller det :D

0kommentarer

Tjaaa!!!
Kaaaall skoldag! trodde ett tag att vi skulle få gå hem men icke sa nicke... Skolan gick bra, smärtfritt, åkte sen med Matti till Norrtälje :D Naaaajs! Blev lite underkläder och maaaaassa prat :D Älskart! Hade jättetrevligt, det får vi göra om sweetie! <3
När jag kom hem dammsög jag lite i all hast och åkte sen och repade :) Var roligt och jag tycker det gick bra :) Dock så är sofia sjuk så hon var inte med :(
Just nu sitter jag här i morronrock och min nya pyjamas som förövrigt mestår av ett linne :P Eller ja, jag har ju mjukisar också. Så nu vet ni det. Intresseklubben antecknar...
Jag ska nog göra mig redo för sängen nu. Imorn väntar en nervös dag med antagligen lite mat och itne en så lyckad träning men det kommer bli en uuuunderbar kväll för imorn så kommerm in älskling till mig :)
Natti natti!


Detta kallar iallafal ljag syskonkärlek :)

Kommentera

Publiceras ej