Dif vann, Mathilda imorn, och en bra tisdag :D

0kommentarer

Hej människor! :)
Förlåt för det plötsliga avbrottet i förra inlägget, var tvungen å rusa ;)
Nu är jag iallafall hemma, det är tisdag, Johannes kommer i övermorgon och jag ska strax på träning :) Bra dag med andra ord!
Och det kommer morgondagen också bli, jag och söt Matti ska till Norrtan och handla lite kläder :D Ska kolal på underkläder framförallt, jag har blivit helt såld på underkläder! Så himla kul att köpa det! Så det kommer blu huuur mysigt som helst! Sen blir det repa på kvällen och någonstans där så måste jag klämma in städning också :P Ser hemskt ut i mitt rum! Så kan det inte vara på torsdag när älsklingen kommer hit ;)
Som jag skrev lite snabbt tidigare så var jag med Micke och kollade hockey igår :) Dif vann på Frölunda med 5-1 :D Yeeah! Fick jobba över till klockan 7, sen så ringde Micke och fråga om jag vill kolla Hockey hos honom. Tänkte banga, men sen ångra jag mig och kvällen tillbringades där :) Därför jag inte bloggade när jag kom hem, var galet trött!
Nu ska jag fixa mig innan träning å allt de där! Ha en trevlig tisdagkväll! Pöss <33

Kommentera

Publiceras ej