Dagens låttips

2kommentarer

Börjar me en ny lite grej här, lägger in låtförslag lite då och då :) Musik är ju faktiskt en väldigt stor del av de flesta människors liv nu, man lyssnar på musik mest hela tiden. När man är glad, arg, ledsen, irriterad och kan förknippa låtar med en viss känsla. Det gör jag ofta iallafall. Så, jag ska blanda in mer musik i bloggen, mer dagens låtar, låt tips och kanske något låttips som jag gillar och spela på gitarr just nu. Vad tycks, Hiss eller diss? :)

Make it up med Joe Purdy- En ny artist jag har börjat lyssna på, han har en störtskön röst enligt mig och just den låten är bara helt underbar! Verkligen värd att lyssnas på!

In the Ghetto med Elvis Presley- Vem kan egentligen säga nej till Elvis? Höhö där lät jag proffsig men ärlig talat är in the ghetto den enda låt jag hört med han typ ;) Men det e ruskigt bra!

2 kommentarer

Wimna

09 Feb 2011 00:34

Hiss på detta inlägg!

Diss på Elvis.. usch en artist jag inte klarar!

F

09 Feb 2011 11:35

Hihi okey! :) Jag har bara hört den låten med elvis :P

Vi ska repa idag föresten, vi ändrade!

Kommentera

Publiceras ej