Dag 19- Detta ångrar jag

0kommentarer

Shit har nästan glöm bort listan :P Inte skrivit på länge ju :P Kom på det nu idag.
Sååå idag ska jag skriva om något jag ångrar.

Jag tänker välja en grej som faktiskt hände i 6an, så det var ett tag sen. Men det är något som jag verkligen tänkte efter att, fan varför gjorde jag så för?
Jag var ju ihop me Robban i min klass fram och tillbaka, inte för att det var speciellt seriöst, men då kändes det så.
Iallafall, jag hade kommit på att jag faktiskt inte gillade honom och bestämt mig för att göra slut :P Grejen var bara att vi hade precis planerat en filmkväll jättelänge, jag, Robban och ett gäng till hemma hos honom. Och jag tänkte att jag kan ju inte göra slut innan den, det blir ju jättetaskigt och konstigt. Så jag gick på filmkvällen och hade tänkt och göra slut helgen efter (inte för jag tycker det är speciellt snällt det heller :P).
Filmkvällen rullade på, jag undvek honom hela tiden, han försökte vara nära mig, frågade om vi skulle dansa och jag sa nej! Behandlade honom som skit helt enkelt. Det slutade med att vi bråkade och jag bad en kompis(!?) göra slut åt mig på filmkvällen! Whaaaat?? Så jävla taskigt! Han blev sur och skrev en del dumma saker på sms till mig som han säkerligen inte ens visste vad det betydde då :P
Jag blev sur på honom och ja, det var slutet på vårat lilla ``förhållande´´.
Det ångrar jag. Jag ångrar hur jag betedde mig mot honom under filmkvällen och att jag bad en kompis göra slut åt mig och att jag ens gjorde det på filmkvällen. FEEEGT!

Kommentera

Publiceras ej