Dag 18- Min favoritfödelsedag

1kommentarer

Jag börjar sakta men säkert ta mig igenom den här listan nu :) Jag gillar den :)
Nu ska jag skriva om min favoritfödelsedag, något som kan bli väldigt svårt då jag inte kommer ihåg mina födelsedagar speciellt mycket :P Det är trevligt och roligt, men inget som läggs på minnet sådär in i minsta detalj. Jag minns en väldigt många misslyckades kalas :P Men det är ju inte riktigt födelsedagen.
Men om jag ska berätta en så blir det väl i somras då, sommaren 2010 och jag fyllde 15. Jag fyllde år på midsommar då, och midsommar är något jag älskar så det blev en lyckad födelsedag! Jag och Johannes blev också officiellt tillsammans då ;) Höhö, vad larvigt de låter :P Nej men av någon anledning så hade vi bestämt att inte vara pojkvän och flickvän sådär, men den dagen så snackae vi lite och täntke varför inte? Så jaa, så blev det :P På min födelsedag. Så då kunde jag säga att jag hade en pojkvän :P Om jag var stolt!
Fick massa fina presenter, bland annat en jättefin skrivar bok av mormor och morfar. Jag älskar ju att skriva. Fick pengar till moppehjälm och och moppen var en inräknad födelsedagspresent så jag var jättenöjd!
Sen firades midsommar med fin fina vänner, vi åt och skrattade och tog midsommarnattsdoppet! Så det var min födelsedag det, som jag skulle säga var den bästa, dels för att jag inte kommer ihåg de andra så bra och för att den var väldigt bra :)

Inga bilder tyvärr :(

1 kommentarer

Johannes

08 Feb 2011 14:27

varför inte, är en bra frågeställning som kan leda till mkt :P

Kommentera

Publiceras ej