Befriande träning!

0kommentarer

Hemma från träningen som var väldigt befriande från alla tankar som surrar i mitt huvud nu! Väldigt skönt och få träna då och glömma allt :)
Dagen har varit sådär, sån där jobbig dag ni vet som det kan vara ibland. Varit allmänt jättetrött trots att jag gick och la mig i vettig tid och sov till halv 8. Varit på dåligt humör och känt mig låg och tankarna har snurrat runt i huvudet som små bin runt en honungsbruk (HAHAHA gillar min metafor som jag kom på här och nu!!)
Träningen gick jättebra på slutet, mindra bra i början. Men man ska ju fokusera på det som gick bra så :) Styrkan gick också bra, körde verkligen slut mig kändes det som och fick bra med pepp!! :D Sånt gillar jag :D
Nu ska jag ner och äta youghurt med flingor! :) Mums! See ya!


Hihi bild på mig och Lovisa som gick på gympan förut, men som slutat nu :(
Saknar dig!

Kommentera

Publiceras ej