Alla Hjärtans Dag!

0kommentarer

Jag älskar Alla <3 dag! Sååå mysig dag tycker jag, vi borde ha flera sånna dagar :) Dock verkar inte många andra uppskatta alla hjärtans dag lite mycket som jag :( Tråkigt :(
Men jag har varit extra positiv och glad idag, eftersom det är en dag jag gillar som jag tycker piggar upp tillvaron lite :)
Har fått värdens sötaste nallebjörn med världens sötaste kort av min älskling <33 Guud så glad jag blev, jag började nästan gråta när jag såg kortet! Du är verkligen mitt allt älsklingen min, det finns inte ord för att beskriva hur bra du är!
Fått en ros av papi också och choklad och ett ljus av mami :) Taaaack :)
Eftersom jag är ett fan av denna dag så bestämde jag mig för att gå runt i huset och ta kort på lite gulliga saker som har med alla hjärtans dag och göra :) Så här kommer lite bilder!

















Kommentera

Publiceras ej