1 Februari

2kommentarer

Nu är det ny månad! Frågar ni mig så tycker jag att den här månaden har seeeegat sig fram! Lång månad...
Men nu är det iallafall Februari och här kommer planeringen för månaden :)

♥ Två nationella prov i SV
♥ Johannes kommer hit :)
♥ Delmål med gympan, tre kombon med pik början och 1½ skruv på trampet.
♥ Kussen fyller 17 :) (tror jag)
♥ Sport lovet börjar :)

Jag tror att det var allt. Kan inte komma på något mer iallafall.

Kan ju berätta lite om min dag :) Skolan gick bra, snabbt och smärtfritt om man inte räknar med fyspasset på idrotten. Jag trodde jag skulle dö.
Hem, fixa mig och sen träna killarna som för övrigt var så jävla grymma!! Vi körde volt med dem!! Fattar ni?! Det är typ en utav mina högsta drömma, har varit, och nu e den sann :D Och jag och Ebba var grymma på å passa : Fick lite hjälp av Richard först men sen var vi själva :) Gryyyyymt!
Min träning gick helt okej den med :)
Imorn ska vi bada med klassen på Fyreshåv :D Assssniiiiice!!
Nu måste jag dra! Pussar <333

2 kommentarer

Johannes

01 Feb 2011 21:45

Snart är jag hos dig igen :)

F

02 Feb 2011 07:24

Jaa :D Bara typ 3 veckor kvar! :) <33

Kommentera

Publiceras ej