Thoughts..

2kommentarer

Packat massa nu som ska till Johannes lägenhet. Det känns galet konstigt måste jag säga. Att jag inte kmr gå samma vanliga väg hem varje dag, inte sova i min säng i mitt rum, inte krama på mamma och pappa innan jag ska sova, inte se min syster varje dag. Jo tack det känns så jävla skumt. Jag har sett fram emot det här mer än något annat. Missförstå mig inte, jag ser fortfarande fram emot det massa, men allt det här har liksom inte slagit mig. Plötsligt känns det inte alls lika självklart längre att jag mest ska bo hos Johannes. Jag känner att jag inte kan planera något alls just nu, utan det får helt enkelt bli som det blir.
Förövrigt har jag varit med Micke idag :) Vi har kollat film. Har tränat med mamma imorse också :D Känns bra!
Nu kommer Johannes hit om någon timme, vilket känns underbart! Min hannes ♥

2 kommentarer

vivi

14 Aug 2011 21:24

Allt kommer att bli så bra,

jag lovar.......<3

Ge allt lite tid :-)

POK

vivi

16 Aug 2011 17:44

Skitsnygg sida :-)

Och tänkvärda ord......

Pok

Kommentera

Publiceras ej