Pissdag

1kommentarer

Tråkdag idag. Har grymt tråkigt.. Vädret suger, de blåser så de e svinkallt ute så man kan itne bada men det är heller inget sitta inne å glo på film väder.. Jag struntade dock i de och har just kollat på två avsnitt av greys :) Håller på å laddar ner lite sims också.
Vill att det ska hända något, jag pallar inte sitta inne och tråka hela dan. Kanske går något bra på bio. Fast jag har ingen å gå på bio med :P
Nej, en riktigt sugig dag är vad det är. Jag vill bada. Å ha det varmt och skönt. Så de så!
Snart flyttar hannes btw, nästa måndag ska han flytta till Södertälje :D Då slipper vi avståndet! Det finns inte ord som kan beskriva hur lycklig jag är över det! Underbart!
Nej, om man kanske skulle ta å måla naglarna. Hare bra!



1 kommentarer

vivi

08 Aug 2011 12:43

Bra väder för snygga

naglar :-)

Jag jobbar.........

Pok

Kommentera

Publiceras ej