Oliver och kaffe!

0kommentarer

Regniga lördag... Det har typ regnat konstant i ett dygn nu! Tar det aldrig slut? I och försäg så tycker jag det är ganska mysigt med regn, man kan sitta inne och ta det lugnt å glo på teve :)
För stunden och resten av kvällen är jag själv här i Johannes lägenhet. Han är hos en kompis. Så kvällen bjuder på surf på nätet och mys framöfr Greys och How i met your mother! Ganska skönt faktiskt men lite tråkigt också.
Idag har vi mest rensat i lägenhten och nu börjar det faktiskt se nästan städat ut! Nästan... ;) Vi har fått undan en del idag, rensat ut lite kartonger och burit ner saker till källaren.
Nu sitter jag och dricker kaffe och äter oliver (mitt nya godis) Älskar oliver! Men jag har riktigt godis också till sen ;) Höhö..
Nej nu ska jag titta på ett till avsnitt av Greys sen kanske man ska börja fundera på att äta något? So long people!

Kommentera

Publiceras ej