Nu tar vi en kräftskiva!

0kommentarer

Halli hallå!
Ursäkta det dåliga bloggandet, men som sagt, det har varit en del nu.
Igår var det en gryyym kväll, kräftskiva anordnades av min mor och det kom typ över 50 pers och det var helt enketl sjuuukt skoj! Lite galet dock, men galet=skoj!
Idag är jag sjukt trött då jag bara fått typ 4 timmar inatt vilket e på tooook för lite! Därför blir det en tidig kväll ikväll.
Ska upp tidigt imorn även fast jag har ``sovmorgon´´ Min sovmorgon blir till typ kvart i 7 :P Fast jag börjar halv tio..
Har förövrigt en redovisning i skolan imorn som skrämmer skiten ur mig, så jävla nervös och jag har typ ångest för att gå tills skolan fjärde dan jag ens går där! Fjärde dan! Men det e bara å bita ihop. Jag ska klara det, så de så.
Efter ska jag faktiskt till fina Ebbis som ska klippa mitt hår :D Ska bli sååå galet skönt! Mitt hår ser förjävligt ut :P
Nu ska jag krypa ihop i min älsklings armar och mysa lite för sen ses vi inte på 2 dygn :P Kiss <3

Kommentera

Publiceras ej