Ledighet

2kommentarer

Tjeeena mors!
Hur mårs det? Själv är det bra :) Njuter av ledigheten så mycket jag kan med att bara ta det lugnt om dagarna!
Har lekt lite med mina smågrannar idag, lite kurragömma å grejer :P Så söta så!
Ikväll ska jag iväg och hjälpa till på en fest klockan 17-23 typ. Lite extrapengar sitter aldrig fel ;)
Längtar till imorn när Johannes kommer hit. Saknar honom galet mycket! Ska bli så underbart å få vara med honom igen.
Förövrigt så tycker jag att dne så kallade sommarvärmen suger.. Kan inte direkt kalla de någon somamrvärme. När det gäller vädret så är jag faktiskt riktigt besviken på sommaren, vädret har varit uselt! Inte spec varmt, inga dagar på strande, molnigt eller regnit. Vet inte vad ni tycker men jag tycker att vädret hade kunnat vara 100 gånger bättre!
Nu ska jag spela lite sims och sedan börja göra mig i ordning! Puss och kram <3

2 kommentarer

vivi

13 Aug 2011 23:04

Var har du varit????

Jag tycker vi haft en

jättefin sommar :-)

Men nu är nog hösten

på väg......

Pok

mm

14 Aug 2011 12:39

Tänk att man kan uppleva vädret på så många olika sätt. Jag tycker sommaren har varit riktigt fin, och då har jag inte varit utomlands.!!

Kommentera

Publiceras ej