Jag älskar er så otroligt mycket ♥

2kommentarer

Som ni ser så har min fina vän Hanna varit inne och gjort om min blogg :) Jag är galet nöjd, behövdes verkligen ich det blev verkligen perfekt! Tack vännen min <3
Nu vill jag ägna det här inlägget till bland de finaste människorna på jorden. Alla mina gympa kompisar ♥ Jag har nu efter en sommar kommit fram till att jag itne vill fortsätta med gymnastiken. Efter 7 år i den finaste truppen med de finaste människora. Det här beslutet har varit det svåraste jag någonsin tagit, men det känns rätt. Prestationsångesten e för hög på träningarna och rädslorna för stora och min vilja finns helt enkelt inte. För mig är det här som att ge bort halva mitt liv. Det känns otroligt konstigt och sorgligt samtidigt som det känns bra. Nu kan jag släppa allt det där. Det är helt enkelt inte meningen att jag ska vara på dne här nivån. Jag fixar det inte mentalt.
Jag kommer fortsätta träna barngrupperna, för jag älskar gymnastiken, jag klarar bara inte av att prestera själv!
Men de här åren i den bästa truppen har gjort mig till den jag är och utan detta vore jag ingenting! Det lovar jag! Så många fina minnen, så många roliga stunder! Ni har gett mig styrka när jag behövt det och varit som min andra familj.

Nu har jag sagt som så att jag ska börja med uppehåll en månad. Sen får vi se. Men jag ska vara ärlig och säga att det känns inte som jag kommer fortsätta.

Men jag älskar er så otroligt mycket! Och det kommer jag alltid att göra! ♥

2 kommentarer

vivi

17 Aug 2011 10:13

Frida, jag tror du gjort ett bra val för dig......

Allt har sin tid......

Pok

mm

17 Aug 2011 14:30

Ett smärtsamt beslut, förstår jag, men ett sånt tar man inte utan anledning. Livet är föränderligt, ingenting behöver vara för evigt, det dyker nya intressen upp. Hoppas att du inte grämer dig alltför mycket och tar tiden framöver som en ny utmaning! Lycka till, min lille princessa!

Kommentera

Publiceras ej