Grattis mamma!!! <3

0kommentarer

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanliga dag för det är min underbara mammas dag
HURRA HURRA HURRA!!!


Idag fyller min fina mamma år 45 år :D Vi firade ju henne i lördags med kräftskivan, så vi har inte firat henne jättemycket idag.
Men vi har ätit god middag och nu ska vi snart äta lite bullar och dricka te framför Robinson :) Så myyysigt!

Annars har jag varit i plugget idag, vi sluta två så de var fett chill. Fast allavaret har inte riktigt börjat än om man säger så..
Efter drog jag till plattan och kolla lite på HM, hittade en jätteskön hallstuk och en superfin mössa :)
Åkte sen till norrtälje och tränade världens duktigaste pojkar! De e så duktiga, blir så stolt!
Nu en fin bild på min mamma och mig som ett litet avslut på inlägget! Hare!

Kommentera

Publiceras ej