Flytt till Södertälje

2kommentarer

Sitter å myser med chips å cola framför tevev i Hannes nya lägenhet :) Japp, det är vad jag har gjort de senaste dagarna, jag har hjälpt Hannes att flytta :) Och trot eller ej men nu börjar det faktiskt bli lite ordning här :) Jag gillar hans nya lägenhet massor!
Idag har jag varit i stan med mamma, vi har pendlat, pendlat och pendlat :P Och ätit lite :P Sen har jag faktiskt testat på en sån där model för en dag :) Det var ganska skoj, men att stå och posera e faktiskt inte riktigtm in grej :P Jag kan itne riktigt släppa loss :P Köpte inga bilder heller för de blev på tok för dyrt :P
Imorn så ska jag förhoppningsvis på stan med min vän Hannie, hon har dock inte svarat om hon kan än så får väl se hur det blir :P
Jag har iaf haft en grym dag med min underbara mamma! Väldigt trevligt även om det blev mycket åkande fram och tillbaka.
Nej nu ska jag väl kolla lite scrubs med min pojkvän. Puss på er <33


Något sånt här såg de väl ut i början :P

2 kommentarer

Agnes

17 Aug 2011 22:51

SCRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUBS!!!!!!!! <3<3<3 saknar dig <3

mm

18 Aug 2011 16:29

Även om vi inte ses så ofta fast vi bor så nära intill varandra kommer jag att sakna dig, Frida. Mår litet halvtdåligt vid tankarna på att du mer eller mindre inte finns kvar i Bergshamra. Men lycka till, min älskling, med allt: den nya skolan och ditt nya liv.

Kommentera

Publiceras ej