642E

0kommentarer

NU ÄR JAG HEMMA FRÅN EN GRYM VECKA I ITALIEN!!!
Veckan har varit grym med bad å sol å en massa träning! Hur mkt har vi inte skrattat den här veckan och hur kul har vi inte haft? Det finns nog inte ord som beskriver! Får försöka visa så gott det går med bilder sen!
Alla har utvecklats något enormt, utvecklinsmessigt så är det helt klart de bästa lägret någonsin!! Jag är extremt nöjd med veckan, trots lite gnabb som skett, och vill verligen tacka alla underbara ngfare för att ni gör just mitt liv så perfekt!
Idag ska jag träffa en mycket efterlängtad vän vid namn Micke Wiman. Ska bli riktigt skoj! Med tanke på att vädret inte är det bästa så antar jag att det kanske blir en film eller två.
Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från Malta :D Jag törs inte lova när bilderna från Italien kommer upp, vi får se helt enkelt! Men tillsvidare så får ni en mycket söt och underbar Jennifer på bild!


Kommentera

Publiceras ej