Vårsol :)

1kommentarer

Statistiken går ner ner ner, vad har hänt med mina läsare? Är min blogg så tråkig?
Sorry för ingen uppdatering igår, men låg ute och solade för första gången i år :D Så jävla skönt! låg i mikini på altanen och det brände på kroppen :) Underbart, saknat det! S¨nu börjar det bli vår på riktigt :)
Igår var ju vi och kollade på Rome och Julia på dramaten med skolan. Kan itne påstå att jag tyckte det var speciellt bra faktiskt. Ganska långtråkigt.
Vi kom hem runt 12 så jag tog ledigt på förmiddagen nu. Skööönt! Har varit och tagit gardasilsprutan också så skulle missat lite ändå.
Efter skolan idag blir det jobbet, sedan hem och packa till helgen, vi åker på mini läger i Gävle och ska träna träna trääääna!! :D Rooooligt, tagga som satan nu alltså!
Nej nu ska jag läsa bloggar sedan gå ut och sola :) Puss å kram på er <333


Ni får vrrda lite på era huvuden ;)

1 kommentarer

ami

20 Apr 2011 12:17

har du navelpercing? =)

Kommentera

Publiceras ej