Valborg

1kommentarer

Hej på er!
Har just varit ute med Hannes och solat lite :) Hoppas på att ha blivit lite brunar nu :)
Vi har just kollat lite när Johannes kommer till mig nästa gång och kommit fram til latt det kommer gå minst 6veckor... Suck. Men då ska han iallafall bo hos mig hela sommaren. Så det är underbart.
Imorn åker vi hem till mig, Johannes ska på jobbintervju på måndag så han åker med. Sen åker han hem på måndag igen.
Idag måstej ag plugga matte, sedan ikväll ska vi iväg och kolla på något som heter cortégen, något som de gör här på valborg. Så ser min valborg ut. Vad har ni för planer?
Jag ska kanske få träffa Johannes kompis Pär ikväll också :) Roligt roligt!
Jaa, har inte så mycket mer å skriva egentligen. Vi hörs senare! Puss

1 kommentarer

vivi

01 May 2011 12:47

Johannes, lycka till på

jobb intervjuen!

pok

Kommentera

Publiceras ej