Soliga väder!

0kommentarer

Jag har fått en rand!!! Solade som fan i de sköan vädret i skolan idag och äntligen har jag fått rand! Min första rand! Mohhahahaha yes!
Trots det fina vädret har dagen varit jobbigt, jag vill bara till Johannes nu, orkar inte alls med de här tre dagarna som är kvar.
Hoppas på fint väder imorn med, det håller mig lite piggare iallafall. Imorn ka n man säga i övermorn :)
Jag har fortfarande galet ont i vaderna och svårt att gå. Är det inte bättre imorn så tror jag att jag skippar tärningen och är där och kör styrka någon timme. Funderar på att ta moppen till träningen :) Myyyys!
Btw så saknar jag Ida som är på Rhodos och tränar å solar, jag vill busstalka!!!! Jag sa itne ens hejdå ordentligt!
Nu ska jag väl hitta på någe skoj sedan sova! Godnatt på er!

Kommentera

Publiceras ej