Sista inlägget här hemma!

1kommentarer

Heeej alla!
Det här blir nog det sista inlägget för mig här hemma.
Sitter just nu och har ont i huvudet och undrar vad det är för fel på alla lärare som absolut inte kan tala om när vi har nationella prov. Nu har vi ett i svenska idag, nejmen så underbart att jag har fått veta det!!!
Jag har städat lite här hemma och ska ut me Laffie senare. Sen klockan 14:45 så kommer mormor och hämtar mig för att skutsa mig till Norrtälje :) Superduper snällt!
Höhö har laddat upp med massa gameboy spel också så jag har något att göra på tåget ;) Asbra! Längesen jag spelade gameboy nu så de ska jag pressa på tåget ;)
Nu måste jag kila å fixa lite grejer! Puss å kram, jag skriver lite under lovet också!


Hahaha!! När vi var små och söta! Sofia, Mathilda och jag :D

1 kommentarer

Agnes

22 Apr 2011 23:41

Fick ju aldrig chansen att säja hej då till dig!!!

:(!!!!!!!!!!!!! GLAD PÅSK... HA SÅ KUL HOSS JOHANNES!!! <3<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej