Påskhare mirakel :)

0kommentarer

Idag blev en hemmadag. Jag har åkt på en liten banterie som vil lgöra det jobbigt för mig så jag åkte hem fårn skolan efter första lektionen som förövrigt var Nationella i Tyska.. Skitkul att läraren har berättat det också.
Nåja, provet gick ialalfall skit.
blir hemma fårn skola imorn med, vill bli frisk nu. Mitt tåg går imorgon klockan 17:10, men innan tänkte ja svänga förbi blåkulla ;) Ses vi där eller?? :D
Idag har jag iallafall packat och duschat typ :P Och kollat Heroes! Galet bra nu! Säsong två måstej ag säga sög, men nu är jagp å trean och den är grymt bra! Nästan lika bra som första säsongen :)
Nu ska jag sova tidigt och hoppas på att jag mår mycket bättre imorn, jag tycker bestämt att påskharen kan få ge mig ett litet påskmirakel :) Puss å kram på er <333

Kommentera

Publiceras ej