Min älskling flyttar hit :D

1kommentarer

Hm.... Har fett tråkigt, funderar på att sova trots att jag har sovmorgon imorn. Ändå inge bättre för mig liksom..
Just kollat Big Brother, det var okej. Går något annat tråkigt plastikprogram nu, boooooring. Snackar lite med Matti iallafall, de e skoj :)
Juuuust det jag måste ju berätta vad ja fick reda på idag!!! I början av Juni så flyttar Johannes hit, hem till mig i mitt hus och ska bo här hela sommaren!! :D Hur underbart är inte det? Sen så söker han jobb här i närheten så han ska flytta in i en egen lägenhet så fort som möjligt sen! Så galet underbart, jag är så jävla glad!
Så efter jag har varit hos honom efter påsklovet, så ör det ca 4 veckor tills han flyttar hit till mig!Ååååå så underbart!
Fast det kommer ju självklart inte bli som när vi ör med varandra nu en hel sommar, att jag inte träffar någon annan och sitter instängd med honom hela sommaren. Kommer vara med mina kompisar å göra saker ändå, vi kommer inte vara med varandra 24/7 som det är nu :P Fast kommer ju självklart vara med honom också! Längtar som satan!
Nu blev det ett ganska långt inläg ändå :)
Nu ska ajg nog faktiskt sova.. Puss på er<333


Du lyser upp min dag älskling, de vet du va?

1 kommentarer

vivi

17 Apr 2011 17:24

jag är så glad för er skull!

pok

Kommentera

Publiceras ej