Lyckad lördag :)

2kommentarer

Tjeeeenare bloggen!
Just ätit friterad kyckling med ris till frukost :D Massa gott!
Jag har det grymt här, igår fick jag träffa Johannes familj för första gången, väldigt roligt :) Han har en väldigt trevlig familj! Väldigt onödig nervositet för ingenting, det gick jättebra :) Dem var hur trevliga som helst!
Så vi åt påsklunch hos hans farbror först, sen tog vi första doppet hos hans föräldrar :) Och sen åt vi en grymt god middag!
På kvällen så blev de påskbrasa så stod där å hade trevligt :) Lyckad dag säger jag bara!
Idag ska vi ut och sola, det är jättefint väder :) Sen ska vi ta det lugnt för vi är trööööötta!!
Nu ska jag ner å kolla tvättid :P Kyss <333

2 kommentarer

mm

24 Apr 2011 13:24

Grymt skönt att läsa hur bra du trivs. Även vi har underbart väder, och medan jag jobbar i trädgården jobbar morfar med båten. Middagen mit dina kusiner var hur trevlig som helst. Killarna är underbara. Hälsar Johannes och hela hans familj från mm

Emmy

25 Apr 2011 19:51

Jag har en jätte söt bild på dig & Johannes, har du någon mejl jag kan skicka den till ? :)

Kommentera

Publiceras ej