Hemma efter en grym helg!

0kommentarer

Hej alla!
Hemma nu från en grym helg, satans vad vi har tränat! Vi gick ju upp typ 5 igårmorse och tränade galet mycket tills sent på kväll en i Gävle :D Hur skoj som helst, dock så får det ju sina konsekvenser, jag har så ont i mina vader att ja knappt kan gå :P Inte skoj..
Men det var det värt, för jag klarade dubbelsalto på trampolin :D Sån himla lättnad! Körde några dubbel frammåt på trampolin också, den e fortfarande läskig men jag känner hur rädslan går över lite mer för varje gång ja kör :)
Alla har presterat toppenbra i helgen och jag är så jäkla lycklig att jag är en del av denna trupp :) Ni är underbara!
Nu väntar 4 dagars skola sen 11 dagar i himmelriket med min Hannes :) Längtar!
Jag skriver mer imorn! Puss på er <333

Bilder kommer från helgen :)

Kommentera

Publiceras ej