GRATTIS JASSE!!!!! ♥

1kommentarer

Vad är det för en dag, är de en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Jasses födelsedag hurra hurra HURRAAAAAAA!!! Grattis på dig jasmine, 16 år nu å allt! Hopp in i bilden och kör!!!!! :D <333333333

Idag har vi varit på Nordstan å handlat lite :) Fick med mig lite fina saker hem :) En aaaassnygg datamus som jag älskar, ett snyggt linne från coolaste affären någonsin, min balklänning och en boddylotion :) Älskart!
Men tänker inte visa balklänningen nu utan det får bli sen när jag ska på bal som ja visar den :)
Nu har jag just tränat, duschat å smörjt in mig och vi ska snart äta :) Kött å pommes! Gott som fan!
Det var dagen lite fort sådär, skriver kanske mer ikväll! Pöss<3333


1 kommentarer

mm

28 Apr 2011 21:40

Så nyfiken jag är på din balklänning. Kommer jag nånsin att få se den? Kanske du har den på dig på Ossians studentfest? Pussi Pussi

(Har något väldigt sorgligt framför oss imorgon: Ska på begravning av våra goda vänners son - är mycket deppig idag)

Kommentera

Publiceras ej