Dag 23- Det här får mig att må bättre

1kommentarer

Självklart så finns det många saker som får mig att må bättre, vänner och familj osv men något som näst intill alltid har hjälpt mig när jag har varit som allra ledsnast och mått dåligt det är att träna gymnastik.
Det spelar ingen roll om jag är otaggad i början, inte har någon lust eller hur det nu kan vara för när jag väl är där och får träffa alla underbara människor då glömmer jag allt annat. Så har det nästan alltid varit :)
Jag kopplar bort all stress i skolan, problem, prov och andra saker som kan dra ner ens humör. Det är en underbar känsla som jag hoppas alltid kommer finnas där.
Dock så finns det något negativt också och det är att jag blir så otroligt stressad när vi ska tävla och tävlingstränar så då hjälper det inte att jag kopplar bort allt annar, jag är ändå stressad över gympan. Det är något som jag verkligen måste jobba på, synd bara att det inte är så lätt som det låter ;)

Men, utan gympan vore jag ingenting och jag är överlycklig över att jag har alla härlig gympamänniskor och träningarna att gå till när livet tryter ibland :)


We are crazy girls and i love it!

1 kommentarer

Hannilove

07 Apr 2011 22:20

Jag saknar dig megamkt frida! Love u! <3

Kommentera

Publiceras ej