Dag 22- Det här upprör mig

0kommentarer

Jag fortsätter sakta men säkert med listan :)

När jag lästa den där meningen så visstej ag direkt vad jag skulle skriva om. Något som upprör mig något oootroligt mycket är fördommar och idiotiska påståenden.
``Alla bögar har HIV´´ , ``Alla blondiner är dumma i huvet´´ , `` Tjejer är fega´´ , `` Killar tänker mer på sex än tjejer´´.
Jaa, listan kan göras lång. Hur fan kan man veta allt det där? Och det där är bara ett fåtal av de fördommar som finns.
Jag började inte tänka på det här med fördommar förns jag blev tillsammans med Johannes och var och varannan människa sa `` Å Frida, du kommer bli så sårad´´, `` Du vet inte vad du ger dig in på´´, `` Du blir utnyttjad´´.
Ha era jävla åsikter, tyck att jag är dum i huvudet och knäpp som är tillsammans med en äldre kille, men kom inte med era idiotiska fördommar om något som ni inte vet ett skit om egentligen och som inte behöver vara sant för 5 öre!
Folk får tycka vad dem vill, men och säga någonting, som man inte vet ett piss om, det är endast idiotiskt!!
Så de så!

Fördommar upprör mig alltså.

Kommentera

Publiceras ej