Älsklingen imorn!

2kommentarer

Bra träning idag! Hopp har minsann blivit våran starka gren :) Roligt och se förbättringar :D Tjejgruppen fick testa på lite airtrack idag, det tyckte dem var väldigt roligt :)
Nu har jag just duscha och packat :) Imorn drar jag till Älsklingen!! Ååååååå så underbart! Kommer åka runt 2 från skolan så antagligen inget mer inlägg från min del efter det här. Bloggar på måndag igen, då är det höst loooov!!
Inte helt fel de heller. Önska jag kunda stanna hos älsklingen längre. Men blir härliga dagar med kompisar :) Ska tex ha spa kväll med Agnes och Jasse :D Vi ska basta, fixa ansiktsmaks, måla naglarna och kolla på Hide and Seek :D det är ju faktiskt halloween nu! Mys mys! Sen står även pizzakväll på schemat med kusinerna :D Adrian är hemma från Åre över lovet så då får man se honom igen! Alltid lika trevligt å va med kussarna :D
Sen är det ju lite träningar och sånt också, men framför allt så ska jag vila och ta det lugnt! Sovmorgon! Sköööönt!
Nu ska jag kolla lite bloggar! Ni får ha det så bra i helgen nu så hörs vi på måndag! Puss och kram <3333

2 kommentarer

miccan

28 Oct 2010 22:33

sv. taaaaaack :D ha så kul i helgen! :) puss <3

UMA

01 Nov 2010 19:20

TITTA DÄR ÄR ADRIAN :D

Kommentera

Publiceras ej