Bra träning!

0kommentarer

Träningen gick riktigt bra idag!! Inte överdrivet bra för mig personligen (hade kunnat gå bättre men fortfarande ganska bra) men för hela laget helt sjukt bra! Alla fokuserade jättebra och körde gärnet! Det börjar se riktigt bra ut och det är fortfarande långt kvar tills vi ska tävla :) Riktigt skönt! Jag gav allt på styrkan också så nu känns det bra i kroppen :)
Dagen i skolan var lite annorlunda, alla lärare har varit på någon kurs så vi har haft Janne Engström (tack och lov, han e asbra :) på förmiddagen och på eftermiddagen kollade vi på skärckfilm. Jag såg faktiskt på nästan hela, gick ut i slutet. Hatar ju skräckfilmer jag klarar dem inte alls. Men men, den här var man tydligen tvungen å se... Tycker filmen för övrigt var ritkigt dålig faktiskt. Har ju sett Hide and Seek, den e ju en rysare, den tycker jag är riktigt bra även fast den e läskig. Men den här var bara allmänt dålig. Så tycker jag.
Nu ska jag sitta vid datorn lite, sen sova runt 10. Imorn ska jag iväg till Hannah, tjejkväll där imorn :D
Ha det bäst, pussar <333



Kommentera

Publiceras ej