Två lyckade dagar :)

0kommentarer

Tjääänare!!
Sitter här å äter godis :) har varit på täbyträning, som gick helt okej :) Inte helt fy skam iallafall :) Något underligt bara är att jag blir jätteyr efter jag kört en volt :P Har blivit de dem senaste gångerna, så fort jag snurrar lite blir jag yr. Typ yrsel eller något. Lite skumt. Och kondisen är ju inte på topp så blir galet trött efter jag bara kört ett varv :P Speciellt på tumbling.
Gårkvällen var hur som helst väldigt lyckad :) Kollade på Avatar med fd konfagruppen och var väldigt mysigt :) Nästan alla var där :) Sen är ju Avatar en otroligt bra film också! Så himla fint gjord! Och riktigt bra tänkt också :) Ah jag gillar den riktigt mycket.
Dagen har varit lyckad den med, följde med Micke och kollade när han repade med sitt band. Dem var jätteduktiga :) Fick spela lite själv också och gud vad jag saknar tiden när vi repade inför spelningen i plugget! Var så himla roligt, vill ha det så igen! Saknart!!!
Det var iallafall trevligt å få umgås lite med den människan igen :) Men mycket till pluggande blev det inte, som det skulel blivit egentligen. Får ta det innan träningen imorn istället.
Nu ska jag typ kolla ett avsnitt one tree hill tror jag :) Ha de!

Kommentera

Publiceras ej